Metrica
T.C. Ankara Büyükşehir Belediyesi

HANIM LOKALLERİ’NDE HİZMET İÇİ EĞİTİM

Ankara Büyükşehir Belediyesi personeline yönelik hizmet içi eğitimlerine devam ediyor.

05 Kasım 2018 Pazartesi 12:24
HANIM LOKALLERİ’NDE HİZMET İÇİ EĞİTİM

ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HANIM LOKALLERİ'NDE PERSONELE YÖNELİK KİŞİLİK GELİŞİM EĞİTİMİ VERİYOR

-MOTİVASYON, İŞ VERİMLİLİĞİ VE HALKLA İLİŞKİLER KONULARINDA VERİLEN EĞİTİMLERİN DIŞINDA AİLE İÇİ İLETİŞİMDEN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞINA, ERGEN ÇOCUKLARLA BAŞ EDEBİLMEDEN DEĞERLİ HİSSETME VE DEĞERLİ OLMA DUYGUSUNA KADAR BİRÇOK FARKLI KONUDA HİZMET İÇİ EĞİTİMLER DEVAM EDECEK

       hanim_lokali_330.jpgAnkara Büyükşehir Belediyesi personeline yönelik hizmet içi eğitimlerine devam ediyor.

      Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki Hanım Lokallerinde de hizmet içi eğitimler aralıksız sürüyor. Hanım Lokallerinde görev yapan 350 personele son olarak motivasyon, iş verimliliği ve halkla ilişkiler konularında hizmet içi eğitim verildi.

“MUTLU PERSONEL”

         Hanımlar Lokali Koordinatörü Aile Danışma, Yaşam ve Eğitim Koçu Emine Koç, Başkent'in birçok ayrı noktasında bulunan 21 Hanım Lokali'nde görevli personele, kişisel gelişim konularında verdikleri eğitimin önemine vurgu yaparak, şunları söyledi:

"Hanım Lokallerimizde vatandaşla birebir iletişimdeyiz ve belediye hizmetlerinin tümünde bizler kendimizi değil Büyükşehir Belediyesi'ni temsil ediyoruz. Bu sebeple hizmet içi eğitimlerle kendimizi sürekli geliştirmeliyiz. Bu eğitimlerle personelimiz ayrıca öğrendiklerini kendi sosyal hayatlarına da yansıtıyor. Mutlu personel iş verimini de artırıyor.”

           Büyükşehir Belediyesi sadece kişisel gelişim konularında değil personeline önümüzdeki süreçte, “Aile İçi İletişim, Sosyal Medya Bağımlılığı, Değerli Hissetme ve Değerli Olma, Ergen Çocuklarla Baş Edebilme" gibi konularda da eğitimler verecek.

İLETİŞİM KURMA BECERİSİ

Hanımlar Lokali personellerinden Sosyolog Nuray Kayaoğlu, 11 yıldır Büyükşehir bünyesinde çalışıyor.

         Aldıkları hizmet içi eğitimlerden çok memnun olduklarını ifade eden Kayaoğlu, düşüncelerini şu sözlerle paylaşıyor:

“Bu eğitimlerin personel motivasyonu açısından çok yararlı olduğunu düşünüyorum. Hayatımızda illa ki problemler oluyor. Bu problemleri nasıl çözebiliriz, hayata dair nasıl faydalı olabiliriz bu konularda çok faydalı olacaktır. Bizler Hanımlar Lokallerinde yaklaşık 2 bin üyeyle iletişim halindeyiz, her türlü insan var ve onları dinlemenin, doğru yönlendirmenin önemi büyük. Karşı tarafı güler yüzle karşılamanın değerli hissettirdiğini bu seminerle daha iyi anlamış olduk.”

HAYATA POZİTİF BAKABİLMEK      

Eğitimlerin başarılı olduğunu ve devam etmesi gerektiğini vurgulayan Aile Yaşam Merkezi Koordinatörü Şemsettin Bayliş de, şöyle konuştu:

“Personel-üye ilişkileri açısından da çok iyi bir eğitim projesi olduğuna inanıyorum. Bu eğitimle hayatımızda neleri değiştirebildiğimizi, dışarıdan bakılan bir gözle hayatımıza nasıl yönverebileceğimizi öğreniyoruz. Toplum içinde problem oluşturan değil de problem çözen tarzı benimsememiz gerekiyor. Aile ilişkilerimizin de pozitif yönde ilerlediğini görüyoruz.”